• Livsviktig kommunikasjon

    Hva betyr kommunikasjon for skredvurdering og hvilke kunnskaper og egenskaper har "toppturfolket"? Det har Anita Finne studert i sin masteroppgave levert ved Universitetet i Tromsø.

  • Vet for lite om kundene

    Opplevelsebedriftene vet lite om kundene sine. Dermed risikerer de at opplevelsen ikke passer kunden, og at de får dårlige omtaler på grunn av dette.

  • Opplevelseskonferansen 2014

    Hold av dagene, 4.-6. november! Opplevelser i nord vil være medarrangør for konferansen som arrangeres på Scandic’s nye hotell i Bodø fra 4. til 6. november. OiN bidrar med foredragsholdere og andre innslag – mer informasjon kommer.

Opplevelser i nord
Postboks 1490
N-8049 Bodø
Norge

Besøk: Universitetsalleen 11
Tlf: +47 75 41 18 10
E-post nf@nforsk.no

Personvern

Finansiert av: